Moederdag 2023

Iedere tweede zondag van de maand mei is het moederdag. Bij ons thuis wordt Mama altijd gezellig in het zonnetje gezet. Mijn ouders worden binnen 7 weken voor het eerst Pake en Oma. Ik ben namelijk in verwachting! 

Mijn moeder zal straks, als mijn verlof voorbij is, iedere vrijdag op haar kleinzoon passen. Daarom richten mijn ouders bij hun thuis ook een mooi kamertje in voor de baby. Het thema op dat kamertje zal "het strand" zijn. Dat was mijn inspiratie voor deze kaart. 



Zoals je ziet, zit er ook een ontzettend leuk strikje op de kaart. Heel toevallig ook de vereiste van challenge #179 van de Kaarten Inspiratie Challenge Blog.

Moederdag is niet voor iedereen een feestelijke dag. Bijvoorbeeld voor mensen die hun moeder helaas moeten missen of zo graag moeder hadden willen zijn, ik denk 14 mei ook aan jullie...

Liefs Marlies

Reacties

  1. Een prachtige kaart heb je voor hun gemaakt, en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, dan ga je zeker bijna met verlof?
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette! Mijn verlof zou officieel 1 mei beginnen, maar in verband met een dreigende vroeggeboorte werd dat 1 april (geen geintje) met verplichte bed- en bankrust. Gelukkig gaat 1-2 uren zitten per dag goed, dus kan ik mezelf dan mooi afleiden met kaartjes maken :).
      Groetjes Marlies

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Slimline Shaker

CAS 30

De liefste kerstknuffels