Slimline verjaardagskaart

Voor de challenge #73 van 2 Sisters on the Blog is de opdracht: een slimline met strepen en/of stippen.

Deze verjaardagskaart maakte ik met vrolijke streepjes en natuurlijk in slimline formaat.

Ik ben een beetje verliefd op de 'raindrop' sequins. Deze heb ik ooit gekocht bij Hobbycompleet de Duif te Leeuwarden

Voor wie is deze kaart leuker, een man of een vrouw? Zelf twijfel ik nog!



2 Sisters on the blog: https://2sistersontheblog.blogspot.com/

Liefs, Marlies


Reacties

  1. Superleuk! En ik heb ook nog een aantal raindrops, durf ze bijna niet te gebruiken, dan zijn ze op haha.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, dan begrijpen wij elkaar volledig, Caroline. Haha.

      Verwijderen
  2. Wat i dit een leukerd. Ik denk dat hij voor beide kan.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Nicolette! Het is ook een super leuke challenge om aan mee te doen. Altijd leuk om via een challenge goede ideeën op te doen.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Slimline Shaker

CAS 30

De liefste kerstknuffels