Wie is Marlies?

Mijn naam is Marlies Hansma en creativiteit is helemaal mijn ding. Ik ben 29 jaar, werk als notarieel medewerker en heb (te) veel creatieve hobby's. 

In 2022 ben ik getrouwd met mijn grote liefde, Siemon. Samen met mijn man woon ik op het Friese platteland. Op het moment dat ik dit schrijf, ben ik zwanger van ons eerste kindje. Wij verwachten hem in juni. Spannend!

Mijn hobby's zijn enorm verschillend. Al van jongs af aan mocht ik graag tekenen en schilderen. Van mijn Oma leerde ik haken, breien, quilten en naaien, eerst met de hand en later op de naaimachine. Tegenwoordig teken en schilder ik niet zo veel meer, al kan ik de teken-creativiteit goed kwijt in het kaarten maken. Verder maak ik graag sieraden, net als mijn moeder. Ook houd ik ontzettend van haken. Is er zoiets als "te veel garen"? Volgens mij niet!

Tijdens de corona pandemie heb ik het kaarten maken ontdekt. Het duurde niet lang voordat ik volledig verslingerd was aan deze nieuwe hobby. "CAS" kaarten (clean and simple) passen erg goed bij mij, maar ik maak ook graag uitgebreide kaarten met stempels die ik inkleur met alcoholstiften of brushmarkers.

Op mijn blog zul je verschillende kaarten tegenkomen. Willekeurige creatieve uitspattingen, maar ook kaarten die ik heb gemaakt voor "challenges".

Bedankt voor je bezoek en ik wens je veel lees- en kijkplezier.


Liefs, Marlies




Reacties

Populaire posts van deze blog

Slimline Shaker

CAS 30

De liefste kerstknuffels