Tok tok hoera!

Op de Kaartjes Inspiratie Challenges Blog is uitdaging #178: Cijfer op je Kaart. 

In april en mei zijn super veel mensen in onze omgeving jarig, getrouwd en/of gelukkig. Genoeg speciale dagen om uit te kiezen dus. Deze keer koos ik ervoor om een échte kinderkaart te maken. De luikjes van de boerderij kunnen open en dicht, hoe leuk is dat?!

Voor wie de kaart is, houd ik nog even geheim...



De Kaartjes Inspiratie Challenges Blog vind je hier: https://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com/.

Liefs, Marlies

Reacties

  1. Wat een leuke kaart. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicolette! Ik deed al een poosje mee via jullie facebookpagina, maar nadat ik me ben gaan verdiepen in blogger/blogspot, heb ik besloten om voortaan via deze weg met jullie challenges mee te doen. Super leuk!

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Elly, het is altijd leuk wanneer een challenge precies past bij de verjaardagen en jubilea waar je midden in zit. Super!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Slimline Shaker

CAS 30

De liefste kerstknuffels